Exposició LA TORTURA, papereres per llençar-hi els comportaments masclistes i lectura del manifest

Mapa no disponible

Data/Hora
Date(s) - 12/11/2020 - 23/11/2020

Categories No Categories

Amb motiu del Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència envers les dones (25 de Novembre) la setmana del 23 al 27 de novembre tindrà lloc l’exposició La Tortura a la nostra Escola. Com sempre, serà l’alumnat amb la seva participació creativa qui farà possible l’esdeveniment.

A més, la setmana vinent trobarem unes papereres especials distribuïdes per les aules i passadissos de les nostres instal·lacions. És allà on els/les estudiants llençaran simbòlicament els comportaments masclistes que creuen que encara hi ha a la nostra societat. Tals comportaments són sovint la font del maltractament que moltes dones pateixen. Aquestes idees també seran part de l’exposició La Tortura.

Degut a les restriccions actuals a causa de la Covid enguany es farà una lectura virtual del Manifest.

Properament il·lustrarem tots els esdeveniments esmentats amb fotos i vídeos.

Amb aquestes actuacions volem participar en fer que aquest dia no passi inadvertit i que quedi palesa la repulsió de la societat envers aquests comportaments cruels.