El centre

Volem donar-vos la benvinguda a l’Escola Municipal d’Adults de Castellar del Vallès, un centre de formació de persones adultes amb una trajectòria dilatada en el nostre municipi.

L’Escola Municipal d’Adults de Castellar del Vallès està present al nostre municipi des del curs 1986-87. És una entitat que a mesura que han anat passant els anys ha anat creant uns vincles, no únicament amb la xarxa social del municipi, sinó també amb les dels municipis del voltant. Des d’un bon començament l’Escola es va revelar com un marc d’interrelacions entre alumnes i professorat, entre alumnes i municipi, entre alumnes i serveis… que hem aconseguit mantenir al llarg d’aquests cursos i que s’ha vist recolzada per la bona acollida i el reconeixement dels nostres usuaris.