GESO

El Graduat en Educació Secundària Obligatòria per a persones adultes (GESO) és la titulació bàsica que poden obtenir les persones majors de 18 anys en una escola de persones adultes,  i és equivalent a l’ESO.

L’obtenció d’aquest títol, a més de millorar la formació bàsica de les persones adultes, la situació professional i la laboral, els permet accedir als estudis de Batxillerat i als Cicles Formatius de Grau Mitjà de formació professional.

Aquesta titulació s’ofereix de manera presencial o a distància.

L’oferta presencial és de matí, de les 09:30 a 12:40 i de vespre, de les 18:00 a 21:00, de dilluns a divendres.

Els fets que ens diferencien:

• grups reduïts
  • acció de tutoria personalitzada
  • presencialitat i suport telemàtic (moodle)
  • possibilitat d’obtenir el COMPETIC I – ACTIC bàsic (acreditació de competències en tecnologies de la informació i comunicació)
  • orientació pedagògica i disseny curricular

L’oferta a distància és a través de l’IOC:

Com a centre de referència de l’ IOC  fem de tutors dels/de les estudiants, assessorem i orientem en el procés de matriculació, acompanyem en la gestió de les proves.

Això permet que l’alumnat que vol aconseguir el Graduat d’Educació Secundària per a adults a distància se senti motivat i segur en tot el seu procés d’aprenentatge.

Horari: de dilluns a divendres de 9:30 h a 12:40 h en torn de matí i de 18:00 h a 21:00 h en torn de vespre.

Si voleu més informació, podeu accedir de l’IOC des d’aquest enllaç  https://ioc.xtec.cat/