6 nivells d’anglès i conversa

A l’EMPA Les Teixidores oferim 6 cursos de llengua anglesa. En acabar el tercer any, l’alumnat haurà assolit un nivell A.2, que l’Escola està autoritzada a acreditar. Quan s’acaba 6è, els/les estudiants hauran arribat a un nivell B.1.

Les classes tenen com a principal objectiu proporcionar eines per tal de facilitar la comunicació en anglès. Per tant, durant les sessions, els/les participants aprenen normes de gramàtica i vocabulari de manera que puguin ser creatius amb la llengua i fer les seves pròpies frases. Així mateix, també s’exposen a àudios per aconseguir millorar la comprensió oral, és a dir, entendre allò que escolten en anglès. I, sobretot, es creen situacions comunicatives a classe on els/les estudiants usen tot allò que han après per perfeccionar l’expressió oral, en altres paraules, per entendre’s en anglès.

Atès que saber parlar és la nostra fita, fa 2 cursos que l’Escola ofereix la possibilitat de fer 1 hora setmanal de conversa en anglès a l’alumnat que està matriculat a qualsevol curs d’aquesta llengua  de 2n a 6è.