Acredita’t

L’escola Les Teixidores és un punt d’informació i d’orientació.

Des de l’escola ajudem a les persones a fer el tràmit d’acreditació professional.

És l’oportunitat d’aconseguir una acreditació oficial mitjançant la demostració d’allò que la persona usuària és capaç de fer, a partir de la seva experiència professional o la seva formació no reconeguda oficialment.

Si la persona demostra que ha adquirit les unitats de competència, obté una certificació oficial que permet convalidar i completar la formació d’un Certificat Professional o Títol de Formació Professional.

L’obtenció d’un certificat d’acreditació facilita el desenvolupament professional i personal millorant el currículum i les possibilitats de trobar feina. A més, quan s’acaba el procediment,   rep una orientació sobre quin itinerari formatiu pot seguir.