Sant Jordi 2023

L’arribada del mes d’abril obre pas a una de les Diades més esperades pel poble català; Sant Jordi, amb el seu emblemàtic Dia del Llibre i Fira de les Roses, símbols de la cultura i l’amor. Com és costum, Castellar del Vallès va organitzar més d’una desena d’activitats per festejar la Diada, d’entre les quals l’EMPA Les Teixidores vam tenir el plaer de ser partícips mitjançant la celebració dels Jocs Florals que organitzem anualment.

L’esdeveniment es celebrà el divendres 7 d’abril a la Sala d’Actes d’El Mirador. Amb la directora de Les Teixidores, Antònia Pérez, i l’alcalde, Ignasi Giménez, al capdavant, el certament literari va estar encapçalat per un emotiu homenatge a Joan Elvira, cap de Salut de l’Ajuntament de Castellar del Vallès que va morir sobtadament fa unes setmanes.

Des de l’EMPA Les Teixidores, volem agrair la participació de tot el nostre alumnat que any rere any demostren el seu poder imaginatiu i innovador en les seves creacions literàries. És per aquest motiu que no només es van atorgar dos primers premis, sinó que també es van atorgar fins a quatre accèssits els quals es van rebre amb molta sorpresa i il·lusió.

Les persones guardonades amb el doble primer premi varen ser el Pere Herrero, qui acaba de publicar el seu segon llibre de microrelats, i la Rosa García. El públic assistent va tenir el plaer d’escoltar ambdues propostes literàries premiades de mà dels mateixos autors. Addicionalment, Xavier Bermejo, Lídia Pujol, Fina Béjar i M. Isabel Ríos van ser guardonats amb accèssits.

Més informació:

Notícia de L’Actual.cat del dia 24/04/2023