8 de març. Dia Internacional de la Dona 2024.

El 8 de març, Dia Internacional de la Dona, a l’EMPA Les Teixidores es porten a terme un seguit d’activitats per celebrar el dia. Destaquem l’exposició participativa ROSES I PUNXES que es podrà veure al vestíbul del centre des del dia 4 fins el dia 16 de març.

L’exposició s’anirà construint durant la setmana del 4 al 8 de març, amb la participació de l’alumnat de l’Escola. Un cop finalitzada podrem veure d’un cop d’ull si hi ha hagut canvis significatius en el repartiment de les tasques de casa entre homes i dones, i el paper que juga la dona en el món laboral.

“Exposició participativa?”  Es tracta d’omplir de flors taronges i verdes 9 gerros, tot i responent l’afirmació que es planteja en cadascun d’ells. Enigmàtic, oi? Doncs no ho dubteu i veniu a veure-la.