17 de maig, Dia Internacional contra l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia

El 17 de maig va ser el Dia Internacional contra l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia. Aquesta jornada reivindica la igualtat de drets i respecte al col.lectiu LGTBI+, i busca la sensibilització de la societat. Altres anys, amb motiu d’aquesta diada, a l’EMPA Les Teixidores, hem pintat un banc del pati dels colors de l’arc de Sant Martí, i també, alumnes de l’Escola han estat protagonistes d’un reportatge a l’Actual.

Aquest curs, gran part de l’alumnat, del professorat i del personal administratiu va lluir samarretes dels colors de la bandera LGTBI+. Així doncs, el dia no va passar gens inadvertit a la nostra escola. Ja sabeu que ens apuntem a totes les bones causes, no en deixem passar ni una.