Anglès

Amb els cursos d’anglès de l’Escola Municipal d’Adults podràs comunicar-te de forma bàsica en situacions quotidianes i de necessitat immediata i accedir al coneixement en un entorn plurilingüe i multicultural.

Ens dirigim a persones interessades en conèixer un nou idioma, amb ganes de poder comunicar-se quan viatgen, d’entendre una cançó, de relacionar-se amb les noves tecnologies de manera eficient…

L’objectiu general dels cursos d’anglès és dotar els/les alumnes d’eines (vocabulari, gramàtica, estratègies de comunicació, etc.) per parlar i entendre’s en converses de nivell bàsic o intermedi.

Es tracta de cursos presencials de 3 o 4 hores setmanals distribuïdes en dues sessions, que es corresponen amb els nivells I, II i III. Les classes van del setembre al juny.